בניית אתרים

שלבי בניית אתר אינטרנט\ דף נחיתה

שלבי בניית אתר אינטרנט\דף נחיתה

לאחר שבחרתם גורם מקצוע שיבנה לכם את האתר, חשוב שתדעו את שלבי בניית האתר, המעורבות שלכם בבניית האתר חשובה.

במאמר זה נמנה את חמשת השלבים בתהליך בניית אתר אינטרנט\דף נחיתה

  • הגדרת מטרות האתר

בשלב זה תצטרכו להבין מה המטרות אותם תרצו להשיג מהאתר אותו אתם בונים. האם הבאת לקוחות ופרסום העסק, או מכירת שירות או מוצר, או גם וגם. במקרים אלו כדאי שנדאג לקידום האתר בקידום אורגני או ממומן, או שמטרת האתר היא שנוכל להציג את האתר ללקוחות שכבר יצרו איתנו קשר, במקרה זה אין לנו צורך בהכרח בקידום האתר אינטרנט\דף נחיתה

  • חקר שוק

בשלב זה כבר ממש מתחילים לחשוב אל איזה אתר אינטרנט אנחנו מכוונים שבונה האתר יבנה לנו, לצורך כך נעבור על אתרים מתחרים שעוסקים בתחום שלנו, ונציין לנו נקודות מה אהבנו ומה פחות, מה אנו מעוניינים שיהיה באתר שלנו ומה לא, וכמובן נשלח לבונה האתרים את האתרים שמצאו חן בעינינו ונציין לו את ההערות שלנו.

  • אפיון האתר

בשלב זה של אפיון אתר אינטרנט\דף נחיתה כדאי שנדע מה מייחד אותנו על פני המתחרים, מה הערך המוסף אותו אנחנו נותנים ללקוחות שלנו, וכך נוכל לתכנן את האתר בצורה טובה שתייחד אותנו על פני המתחרים. בשלב זה של אפיון האתר נתכנן את מפת האתר לוגו האתר וצבעי האתר.

  • מפת האתר

נתכנן את חלקי האתר ואיך האתר יראה איזה אלמנטים יהיו ואיפה החלקים הבסיסים הם: חלק עליון – תמונה ראשית כותרת ראשית וכותרת משנה. השירותים שלנו – כותרת והשירותים אותם אנו נותנים. למה אנחנו – כותרת והסיבות למה לבחור בנו. גלריה – כותרת וגלריית תמונות. המלצות – כותרת והמלצות של לקוחות. טופס יצירת קשר – כותרת וטופס להשארת פרטים. במסעדות יש גם תפריט אוכל וכמובן בכל אתר אינטרנט\דף נחיתה יש גם הדר ופוטר , אלו החלק העליון והתחתון שמשלימים את האתר. לאחר שבנינו מפת את מפת האתר נבחר לוגו וצבעים אשר ימתגו אותנו ויגרמו ללקוח לרכוש את השירותים או המוצרים אותם אנו מוכרים. חשוב לציין בחירת לוגו וצבעים הם עניין חשוב המצריך מחשבה רבה, בבחירה נכונה נגרום לאתר להראות כפי שאנו רוצים, מאלגנטי ויוקרתי, עד פשוט ומזמין.

  • בחירת אחסון ודומיין

אחסון הוא השרת בו מאוחסן אתר אינטרנט\דף נחיתה עלות אחסון אתר תדמית לשנה 100$\150$ דומיין זה כתובת האתר עלות דומיין לשנה 15$\30$

  • פרסום האתר

לאחר שביצענו חקר שוק הבנו מה הערך מוסף שאנו נותנים ומה מייחד אותנו על פני המתחרים אפיינו ועיצבנו את האתר, בנינו את האתר וכמובן התקנו שרת אחסון ודומיין, הגענו לשלב הפרסום. ישנם שני דרכים לקדם אתר אינטרנט\ דף נחיתה בתוצאות החיפוש בגוגל, קידום ממומן וקידום אורגני קידום ממומן הוא קידום של האתר בתוצאות החיפוש של מילות מפתח בגוגל אותם נקבע כמילות מפתח לאחר חקר מילות המפתח הרלוונטיים ועליהם נשלם עבור כל הקלקה וכניסה לאתר. פרסום זה הוא יעיל ומיידי אך מצריך תשלום לגוגל על בסיס קבוע. ברגע שנפסיק לשלם על הפרסום האתר יחזור למקום המקורי שלו בתוצאות החיפוש. קידום אורגני מצריך הרבה עבודה ולוקח זמן עד שמביא תוצאות אפקטיביות, עם זאת הוא פועל לאורך זמן רב יותר מקידום ממומן.

מקווה שנהנתם והפקתם תועלת מהמאמר

לשיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר עם ברזל בניית אתרים 0552858892

Scroll to Top